Labirent Oyunu - IMDB 6,2

Labirent Oyunu - IMDB 6,2


Labirent Oyunu 2015

Filmin Konusu


Labirent Oyunu filmini izlemek isteyenler için öncelikler bu yazıyı okumalarını öneriyorum.

Labirent Oyunu filminin konusu kutu şeklinde fotoğraf makinesi ve yanında usb bellek bulan çocuk bilgisayarına usb belleği taktığında bir oyun açılmaktadır. Bu oyuna fotoğraf makinesi ile çekilen her şey aktarılabilmektedir. Arkadaşlarının oyun içinde bulan çocuk arkadaşlarını oyundan çıkarmak için yaşadığı maceraları konu alan labirent oyunu filmi 2015 yılında yapılmıştır.

Ez Cümle


Yeni izlediğim bu filmi daha doğrusu sonunu getiremediğim bu filmi açık söyleyeyim beğenmedim. Ancak 18 yaş altı arkadaşların izleyebileceği bir film olarak görüyorum bu yüzden izlediğim diğer filmlerin yanında bu filmi sonunu getiremeden sıkılıp kapattım.

Film Hakkındaki Yorumlarınızı Bekliyorum

0 yorum:

Yorum Gönder